Scoobypedia
Advertisement

Terror Kamiennego Smoka (ang. Scooby-Doo: The Scary Stone Dragon) – to piąta z gier z serii Scooby-Doo! Seria największych zagadek!. Akcja gry rozgrywa się w Chinach.

Informacje

W grze mamy trzy poziomy trudności: straszny (łatwy), straszliwy (średni) i potworny (trudny). W zależności od tego, który wybierzemy, gra będzie trochę inna. Aby rozpocząć nową grę, musimy wpisać swoje imię (lub jakieś inne słowo) na listę. Wtedy możemy wybierać, na którym zapisie chcemy grać. Do każdego zapisu tylko raz możemy dostosować poziom trudności. W grze jest pięciu podejrzanych i każdy z nich może być sprawcą. Podczas tworzenia nowego zapisu gra losuje podejrzanego i tak dostosowuje poszlaki, aby na daną osobę wskazywały. Podczas gry można szukać specjalnych fajerwerków, które wskazują drogę do dodatkowych materiałów, tj. krzyżówki czy kolorowanki. Gracz może poznać wiele ciekawostek o tym kraju.

Fabuła

W chińskiej restauracji, zajadając ciasteczka z przepowiedniami, Scooby znalazł ciasteczko z wygraną. Detektywi wygrali wycieczkę do Chin, gdzie akurat obchodzony jest Nowy Rok! Z tej okazji otwierają też podziemia cesarskie. Kiedyś służyły cesarzowi Zu za kryjówkę, teraz są miejscem jego spoczynku. Jednak według legendy na każdego, kto zakłóci spokój cesarza spadnie klątwa.

Detektywi są już na miejscu. Kudłaty chce zrobić sobie zdjęcie z Kamiennym Smokiem, który ożył! Detektywi uciekli, lecz Scooby-chrupki rozsypały się i trafiły na pobliską wieżę. Co za pech!

Postacie

Galeria

Advertisement