Scoobypedia
Advertisement

Lista potworów z muzeum kryminologii w Coolsville. Występowały w filmie aktorskim Scooby-Doo 2: Potwory na gigancie.

Lista

Obraz Nazwa Uwagi
Zamaskowana postać.jpg
Zamaskowana postać W rzeczywistości kostium nie został ukazany w muzeum, jednak to jest możliwe, ponieważ pierwszy raz postać pojawiła się po kradzieży.

Po ożywieniu

Kostium

Tysiącwoltowy duch Pokonany przez Daphne, która podłączyła go do Ducha Czarnego Rycerza; razem z owym rycerzem pierwszy kostium skradziony z muzeum.

Kostium

Anthos, czarownik z Wimbledonu Został zauważony tylko wtedy, gdy padł kadr na salę wystawową w muzeum. Zmieniono mu kolor stroju z niebiesko-czerwonego na biały.

Po ożywieniu

Kostium

Duch Czarnego Rycerza Pokonany przez Daphne, która podłączyła go do Tysiącwoltowego ducha.

Po ożywieniu

Kostium

Duch Kapitana Cutlera Nieznany jest sposób którym go pokonali, jednak jego hełm trafił później do rąk reporterów wręczony przez Kudłatego i Scooby'ego. Był widziany także na bannerze przy wejściu do muzeum.

Widok muzeum z przodu: widać banner z Cieniem Zjawą, Fantomasem oraz właśnie Kapitanem Cutlerem.

Kostium

Ożywiony

Kurczakstein Zauważony był na samym początku, gdy Spółka eksplorowała muzeum, ale także potem widać go było ożywionego.

Po ożywieniu

Kostium

Kula waty cukrowej Potwór został zjedzony przez Kudłatego i Scooby'ego, którzy po pokonaniu go z zadowoleniem stwierdzili, że wreszcie trafili na przeciwnika na swoją miarę.

Ożywiony

Kostium

Duch Pterodaktyla Pterodaktyl został ożywiony jako pierwszy z potworów i to już na sali muzealnej. Dokonał potem kradzieży kostiumów Tysiącwoltowego ducha oraz Ducha Czarnego Rycerza.

Po ożywieniu

Kostiumy

Dwa jednookie kościotrupy Były to kościotrupy niezdary. Mało co im się udawało. Mogły one przestawiać swoje części ciała, np. odczepić głowę.

Po ożywieniu

Poszukiwacz złota Został pokonany pod koniec filmu.

Kostium

Kosmiczne Straszydło Był to kostium który nie został ożywiony. Stał obok kostiumu Ducha Pterodaktyla.

Kostium

Ożywiony

Fantomas Na początku widzimy go jako kostium. Póżniej został ożywiony.

Kostium

Ożywiony

Smołowy Potwór Został pokonany pod koniec filmu. Jego ożywiona forma ma ludzkie oko.

Ożywiony

Zombie Został pokonany pod koniec filmu.

Kostium

Duch Merlina Był to kostium który nie został ożywiony.

Kostium

Duch Wiedźmy McCoy Był to kostium który nie został ożywiony.

Kostium

Duch Rudobrodego Był to kostium który nie został ożywiony.

Kostium

Upiorny baseballista Był to kostium który nie został ożywiony.

Kostium

Duch Klauna Był to kostium który nie został ożywiony. Wygląda inaczej niż jego wersja z Scooby Doo, gdzie jesteś?.

Kostium

Zielony upiór Był to kostium który nie został ożywiony.

Kostium

Jeździec bez głowy Był to kostium który nie został ożywiony.
Advertisement